duminică, 21 februarie 2016

HOMO HOMINI LUPUS

În raportul de țară, sau MCV cum mai este denumit a fost preluat în parte doctrina novativă privind definirea sferelor de influență și a cumpărării de influență comise asupra magistraților dar și asupra faptelor privind primirea de foloase necuvenite, comise chiar prin acte normative emise în favoarea unor categorii de magistrați. Potrivit normelor europene, discriminarea la care este supusă societatea civilă care a ieșit în stradă, după tragedia din cubul Colectiv, scara de valori sociale a fost reconsiderată. Cazurile de acum celebre de magistrați militari, sau de procurori și judecători civili obedienți unor structuri de putere efemere, aderarea la organizații subversive care afectează siguranța națională, sau chiar teroriste, fundamentaliste , rasiste, antiumane sau antiromânești, redactarea prin fals intelectual și contrafacere a unor înscrisuri parafate cu stema și sigiliul statului în interes personal sau de grup, ascunderea criminalilor adevărați și condamnarea agenților criminaliști sau judiciariști, în scop de intimidare, anchetarea abuzivă asupra unor apărători ai ordinii constituționale, siguranței colective, ordinii publice sau a apărătorilor patriei militari români necorupți de interese străine de cauza doctrinei naționale de apărare, sau prin înlesnirea și favorizarea unor pretinși proprietari, dar defavorizarea proprietarilor legali sunt tot atâtea acte ostile îndreptate împotriva populației statului nostru.Aceste fapte trebuiesc urgent pedepsite, deoarece nici un stat de drept nu se poate edifica pe scheletele unei treimi din populația unui stat. Cum pot trăi unii în dolce farniente, fără griji, când 30% din populația statului nostru a fost eliminată fizic adică cu aproximativ 10 milioane de oameni născuți cea mai mare parte dar și nenăscuți AGENȚIA DE MONITORIZARE A JUSTIȚIEI, prin experții săi, specialiști de talie mondială cu o alonjă profesională de necontestat, care au studiat în detaliu toate dosarele cu soluții discutabile, și care a constatat că la instanțele militare în primii ani după evenimentele din Decembrie 1989, Parchetele Militare au efectuat acte premergătoare și rechizitorii false, lovite de nulitate absolută, asupra unor persoane mai presus de orice bănuială, ca un fel de ghilotină, ce funcționase la foc continuu și la Paris cu două secole înainte, când corpurile unor nevinovați descăpățânați au ajuns până la nivelul eșafodului, fiind lăsate lune de zile la locul supliciului care era în mod evident o crimă împotriva umanității, degajând în Capitala Luminilor cea mai lugubră priveliște și cele mai puturoase mirosuri generate vreodată de specia umană. Și atunci la 1789, acea așa zisă Revoluție, când populația devastând bodegile umbla pe străzi beată strigând Liberte, Egalite, Fraternite a fost amorsată de agenții celei mai puternice case imperialiste din lume, urmașă a Voievodului Vlad Draculea, ce supervizează și acum orice acțiune mai importantă la nivel global. La noi, cei care au comis lovitura de stat prin puciul militar s-au folosit de niște magistrați militari corupți ai vechiului regim la fel ca și Hitler, Beria, Lenin, Stalin, Pinocet, Pol Pot, Mao, pentru a colporta un fel de dosare politico-militare depășite de logica juridică formală, pe baza unor antepronunțări ale unor nejuriști, dar care preluaseră puterea prin crime împotriva umanității extinse și la vedere. Tribunalele militare excepționale au pronunțat pedepse cu moartea prin asasinare sau de sute și sute de ani chiar împotriva unor persoane de care se folosiseră pentru ca puciștii imperialismului să vină la butoanele puterii, ca soții Ceaușescu, câțiva miniștri, membri ai CPEX sau CC, șefi din structura de siguranță și contraspionaj, generali de armată și alți ofițeri, secretari de comitete județene, primari, etc. Firesc se pune întrebarea: de unde atâta ură, sete de sânge nevinovat, porniri mitocănești antiumanitare injuste și paralele cu știința dreptului penal specific militarilor? Magistrații militari incriminați în Raportul de Țară pe Justiție Militară, dar vizați și în această scurtă sinteză de interes public, aveau dreptul legal să se abțină de a comite crime împotriva românilor și implicit asupra umanității, ale păcii și omenirii, sau să pronunțe anumite soluții judiciare, decizii, sentințe, hotărâri judecătorești în interesul legii. Comitenții unor asemenea fapte criminale, incompatibile cu calitatea de judecător sau procuror, au anchetat și incriminat abuziv persoane nevinovate, chiar demnitari și persoane cu funcții importante în stat, și sub lozinca unor acte revoluționare, sau la o așa zisă presiune a străzii sau a celor ce au scos stema țării de pe drapelul statului, au aruncat acuzații absurde, și au trecut peste legitimitatea incriminării, formulând acuzații injuste privind comiterea unor infracțiuni care nu există și a unor prejudicii iluzorii. Toată lumea trăitoare în acele vremuri a constatat pe pielea acesteia: lipsa de căldură în apartamente, tăierea curentului electric, lipsa de lapte pentru sugari, lipsa de medicamente, de alimente de bază, criza de benzină și alți carburanți, corupția din aparatul de partid și de stat, dar din cauza cenzurii, s-a practicat dezinformarea în legătură cu adevărul despre embargoul economic impus statului nostru de cercurile financiare imperialiste, care au avut intenția de a îndatora populația și statul la bănci cu tradiție cămătărească dar care au mai comis extincția parțială a unor popoare,sau care au mai aplicat astfel de proceduri de lichidare bancară asupra altor state, spoliate și ruinate, pentru ca în subsidiar posturile de propagandă mincinoase străine și dușmane să dea vina pe Șeful Statului, care la acea dată din cauza unui diabet galopant nu mai putea interpreta corect situația tragică în care ajunsese populația. Embargoul care a continuat de fapt și în acești ani, prin lichidarea economiei, agriculturii, comerțului, împreună cu sistemul național de apărare, care descurajase URSS și statele satelite ca Ungaria, Bulgaria, Polonia, Germania de Est în 1968, să atace România, a avut un scop precis, scăderea capacității de apărare a statului, depopularea și lichidarea fizică a populației, concomitent cu strămutarea musulmanilor mai departe de Ierusalim. Justiția Militară sau mai bine spus o parte dintre angajați lipsiți de caracter sau de coloană vertebrală, niște lichele profesionale angajați voluntar în solda dușmanilor patriei și a imperialiștilor cotropitori și spoliatori, și o parte dintre magistrații militari trădători au trimis mii de persoane la pușcărie, altele au fost eliminate fizic de structuri secrete private străine rezidente la noi, sub ochii toleranți ai serviciilor secrete, sau care au clacat în urma bolilor induse sau a stresului permanent generat de acuzații mincinoase, fără nici cel mai mic capăt de dovadă. Metode ca: tortura fizică sau psihică asupra unor persoane cercetate sau arestate abuziv, sub legenda că așa ar fi auzit anchetatorii pe la diferite posturi străine de radio și televiziune, sau prin administrarea de acuzații mincinoase și efectuarea de acte premergătoare pentru fapte care nu au corespondent în plan real, cu introducerea la dosar a unor probe care nu au nici o legătură cu realitatea obiectivă și prin încadrări juridice neconforme cu normele și principiile de drept au fost practicate în mod continuu, persuasiv generând obtuzitatea și lipsa de discernământ și logică juridică elementară ce ar trebui să fie la îndemâna unui practician al științei dreptului penal specific militarilor și structurilor de securitate din stat. Nimeni nu a uitat condamnările pe bandă rulantă la moarte sau cu detenția pe viață făcute de tribunalele militare excepționale după anul 1944, de justiția militară obedientă cotropitorilor de atunci, începute chiar cu asasinarea Șefului Statului și a Primului Ministru, înlăturați printr-un puci militar și o lovitură de stat politico-militară comisă de fostul rege Mihai, o simplă marionetă comandată de cei mai aprigi dușmani ai patriei.În ultimii 70 de ani, o parte din magistrații militari prin pactizare cu dușmanul au făcut în așa fel încât să curgă râuri de sânge nevinovat, iar aceste fapte nu trebuie să rămână nepedepsite, și va trebui să nu se mai repete niciodată. Acest Generalul de Justiție Militară Voinea Dan, este capul de afiș al terorismului din justiția militară, dar nu este singurul a mai fost evidențiat și numitul Colonelul de Justiție Militară Răzuși Barbu zis Bebe, dar și mulți alții, care din motive de secretizare a anchetei de stopare a criminalității, numele acestora nu pot fi făcute publice, dar în Lumea Justiție sunt suficiente bănuieli temeinice asupra identității lor și a faptelor comise. La solicitarea Ministerului de Justiție și a Comisiei Europene, la Parchetele Militare, Tribunalele Militare, Curțile Militare de Apel și la nivelul Secției Parchetelor Militare de pe Lângă Înalta Curte Supremă de Justiție, experții independenți au constatat grave ilegalități și malversațiuni, care ar putea atrage răspunderea comitenților pentru faptele prepușilor, respectiv daune și despăgubiri pentru victimele erorilor judiciare ale sistemului justiției militare. În drept să primească despăgubiri sunt și familiile sau urmașii persoanelor vătămate. Erorile judiciare nu au fost comise din greșeală sau întâmplător, ci cu discernământ și persuasiune, în formă continuată, și calificată. Mobilul se pare că a fost excesul de zel, dorința pentru o avansare peste termen sau a primi o stea în plus, o funcției mai bine plătită, primirea de foloase necuvenite de la stat, prin atribuirea unor solde și sporuri necuvenite, beneficierea de acte normative cu dedicație pentru a beneficia de un statut special, la nivel de 120 % din cuantumul ultimei solde, compensații pentru reinserția socială necuvenite, bonusuri la intrarea fără examen la instanțele civile, prin interpuși în avocatură, activitate notarială, executori, lichidatori, funcții politice sau administrative obținute prin corupție instituțională. Ori nu poți avea atâta lipsă de caracter să primești o recompensă materială uriașă din partea societății, pentru faptul că în loc să-ți faci datoria și să aperi statul, dumneata în calitate de magistrat militar ai apărat interesele dușmanilor statului și ai comis prin activitatea dumitale diabolică crime împotriva apărătorilor statului, sub lozinca mincinoasă că te pretinzi a face justiție. În lumea justiției europene acestă impostură nu trebuie să mai existe. Crimele împotriva umanității comise de Generalul de Justiție Militară Voinea Dan și de asociații săi foști sau actuali magistrați militari sau civili, au fost evidențiate prin mai multe rechizitorii de trimitere în judecată, urmând ca statul să plătească despăgubiri uriașe, în urma acțiunilor în pretenții făcute de persoanele vătămate, victime ale lor. În principal în sarcina acestui asasin dovedit, dar și a altora ce fac parte din asociația de criminali care au participat la propriu sau impropriu la lichidarea unor cetățeni nevinovați, sau care au comis crime asociate puciului militar și a loviturii de stat politico-militare din ultimile zile ale anului 1989. Conform teoriei foilor de varză, unii magistrați criminali s-au acoperit unul pe altul și au creeat o structură piramidală de protecție și de mascare a crimelor comise, ajungând chiar să-și redacteze propriile acte normative de dezincriminare și să le treacă prin Parlament pe sub mână cum se spune, scopul fiind evident îmbogățirea fără o justă cauză, pe seama pauperizării sau eliminării fizice a unor cetățeni nevinovați, dar care erau condamnați la extincție, pentru simplul fapt că își făcuseră datoria față de patriei indiferent de regimul politic. Dar crimele unor magistrați militari de azi nu sunt noi, stau mărturie sutele de mii de victime ucise în timpul primului război mondial, al doilea război, pe timpul terorii fasciste, horthiste, xenofobe, iredentiste, antisemite, antiromânești, revanșarde, comise de autori cunoscuți, pe timpul dictaturilor anterioare, odată cu introducerea democrației populare comuniste și anticreștine ce au penetrat țara odată cu tancurile, din timpul regimurilor de ocupație politico-militară (care au inseminat la greu justiția militară românească cu agenți așa zis deplin conspirați loiali ocupantului sau puterilor imperiale prin spionaj și trădare) dar și prin neimplicarea profesională în aflarea adevărului au generat efecte devastatoare în plan social. Unii magistrați civili dar mai ales militari, au păși alături de interesul național, lăsând spațiu de joc lichidării în parte a economiei naționale, odată cu gărzile naționale de apărare a patriei, vânzarea teritoriului național, conform unor legi deja promulgate de interes public, lucru pe care nu-l face nici un stat din lume, întinând memoria eroilor patriei și jertfa lor perpetuă multimilenară, generând pauperizarea populației și piratarea instituțiilor publice cu persoane avare, lacome, rele și incompetente profesional dar lipsite de caracter și onoare. Nepotismul, a făcut ca accederea în sistem să se facă pe ușa din dos pentru rude, neamuri, cumetri, veri, fii, nepoți, frați de cruce sau de clan, lucruri ce au condus la dizarmonii, disfuncționalități și la decredibilizarea acelor structuri teritoriale sau centrale cu rol important în stat. Acum odată cu progresul tehnologiei, se află multe și repede, atât despre criminali, cât și mai ales despre magistrați incompatibili cu statutul lor al funcției publice îndeplinite. Funcția publică de apărare a onoarei și demnității Armatei a legilor și regulamentelor, a normelor dreptului umanitar european, este incompatibilă cu simulația profesională și tratarea profesiei publice ca o afacere privată din să se culeagă foloase materiale, din ce în ce mai substanțiale. Printre corupții din sistem sunt acum mari proprietari de terenuri agricole, zeci de apartamente luate la licitații porcești, terenuri intravilane în zone de construcții de aeroporturi, autostrăzi, lucrări de artă, păduri, iazuri cu pește, cirezi de vite, turme cu mii de oi, patroni de benzinării sau spălătorii auto, firme de taximetrie, firme imobiliare, case de avocatură și de lichidare persoane fizice, case de licitații, afaceri cu bani negri prin interlopi interpuși, criminalitate economico financiară, deturnări de fonduri europene, speculații financiare, etc. Marea majoritate a componenților acestor structuri sunt persoane integre, loiale statului și respectă jurământul militar și cel depus la accederea în magistratură, însă excepțiile fac diferența. Niciodată un magistrat militar nu este constrâns să facă sau să nu facă ceva, deciziile sale țin de conștiința sa, de judecata sa și de aprecierea justă a valorilor, a inamicilor patriei și a spionilor și trădătorilor, de probitatea morală, gradul de loialitate față de cauză nobilă de apărare a României în cel mai explicit mod. Societatea civilă, solicită instrumentarea cu celeritate a crimelor comise de magistrații militari sau civili din toate timpurile, deoarece aceste fapte sunt imprescriptibile, iar unele creează prejudicii și în prezent. La acest capitol, pe justiție militară, an de am România este dată exemplu negativ la nivelul Uniunii Europene, și apreciată negativ la Comisia Europeană, și este pusă la colț sau în genunchi. Pentru persoanele vătămate, rudele sau moștenitorii acestora, a venit însă și o veste bună: la nivel european s-a creeat un fond de solidaritate comunitar pentru sprijinirea victimelor represiunii judiciare injuste din România, și se lucrează la o lege specială în acest sens. Comparativ cu alte masacre, eliminarea fizică a mayașilor, astecilor, toltecilor, indienilor americani sau pieilor roșii cum li se mai spune, a milioanelor de congolezi, campuchieni, coreenilor, chinezi, ruși, evrei, țigani, etc., ni se păreau de neimaginat și de neiertat, acum și noi românii suntem supuși aceluiași tratament de exterminare dar cu metode moderne, sofisticate, greu de dovedit, sub ochii îngăduitori ai unor funcționari de stat ce ar trebui să ne protejeze. Ori dacă în Decembrie 1989 populația României era de 22,7 de milioane de cetățeni, acum mai sunt prezenți la domiciliu abia 17,6 milioane din care peste 75% nu au venituri sau au venituri la abia o zecime din necesarul unui trai decent, în timp ce categoria incriminată aici, trăiește în huzur și practic sfidează prin opulența lor persoanele cinstite din acestă țară. Populația, Teritoriul, Economia, Statul, Națiunea, Poporul, Patria, România, aceste valori supreme trebuie apărate cu orice preț sau sacrificiu, iar justiția militară trebuie să fie mecanismul de precizie al justiției care să atingă cu instrumentele sale pe dușmanii națiunii indiferent unde s-au născut și de cine este protejat. Este normal și legal ca o crimă comisă de un militar, indiferent din care armată face parte să fie condamnat pentru că a ucis de către o instanța militară a locului comiterii faptei, conform practicii europene. Acum uciderea unei pisici sau a unui câine cu mașina se pedepsește, și noi nu putem tolera ca românii să moară pe șoselele patriei asasinați de șoferi militari imprudenți de la Ambasada Statelor Unite, sau de la misiunea militară din România și Justiția Militară Română să nu percuteze cum trebuie. Nimeni nu este mai presus de lege, iar legea trebui aplicată de oameni integri. Justiția Militară așa cum a fost înființată de Domnitorul Alexandru Ioan Cuza ca și Siguranța Statului, Apărătorii Patriei Române, Corpul Magistraților Profesioniști Integri, Funcționarii de Stat Incoruptibili, sunt instituții care cu desăvârșire nu le este permis să fie penetrate de interese străine națiunii noastre greu încercate în istorie, sau de oportuniști. Nimeni nu are dreptul ucidă din nou oameni prin frig, înfometare, sărăcire, lipsă de asistență medicală, medicamente, haine, un spațiu de locuit adecvat, sau să fie jefuit de bunuri personale sau de bogățiile statului cu concursul unor colaboraționiști aflați la putere, fără ca Justiția Militară Română să nu facă actele necesare pentru protejarea populației de extincția la care este supusă. Noi le dăm tot sprijinul, ei doar trebuie să lucreze în interesul protecției și apărării României. NIHIL CRIMEN SINE LEGE